Geoblog.pl    MaG    Podróże    Moto Chorwacja 2010    Prolog

Prolog

Polska, Piaseczno

Pomysł na wycieczkę motocyklem do Chorwacji miałem w głowie od swojego pierwszego pobytu w tym kraju, ale do tej pory jakoś się nie składało i nic nie wskazywało na to, żebym wybrał się tam w tym roku. Kiedy jednak w firmie padła koncepcja organizacji wyjazdu integracyjnego na Camping w Chorwacji to w mojej głowie zakiełkowała myśl, żeby może pojechać tam nie z całą firmą busami tylko samemu motocyklem. Niestety z wszelkich rachunków wychodziło, że jestem potrzebny jako firmowy kierowca jednego z busów, więc wyglądało na to, że jednak obowiązki wezmą górę nad przyjemnością i pojadę busem z przyczepą. Dopiero na tydzień przed wyjazdem okazało się, że mamy jeszcze jednego kierowcę więc mogę jechać Vstromem, jeżeli tylko chcę. Ponieważ to miał być mój pierwszy zagraniczny „moto-trip” to nie chciałem jechać sam. Rozpuściłem wici wśród znajomych, ale jak na złość wszyscy znajomi z motocyklami już coś mieli zaplanowane, jakieś komunię, wesela, porody i inne atrakcje. Postanowiłem poszukać kogoś na forum Vstrom pomału nastawiając się jednak na samotną wycieczkę. Cały dzień minął i nie miałem żadnej odpowiedzi na moje „ogłoszenie”, za to w piątek worek się rozsypał – dwóch userów od nas zadeklarowało, że oni by chętnie, ale też dopiero w poniedziałek będą wiedzieć, w piątek po południu zadzwonił kolega Robert, że jednak udało mu się cofnąć swojego szefa z urlopu (!?) i może ze mną jechać, a w piątek wieczorem miałem jeszcze sms-y od kolejnych trzech, którzy byli chętni pojechać. Niestety układ z szefem miałem jasny – zabieram ze sobą na wyjazd jedną osobę, żeby nie jechać samemu i na tym koniec, żeby nie robić z imprezy firmowej zlotu motocyklowego. Kolejny tydzień zszedł na przygotowaniu motocykla i ekwipunku, planowaniu trasy, potem zmianie plany ze względu na powódź i wreszcie nadeszła niedziela…